Geloofsgemeenschap Heeswijk-Dinther

De R.K. Geloofsgemeenschap Heeswijk-Dinther is ontstaan op 1 januari 2022 door het samengaan van de locaties Dinther en Heeswijk. Wij willen een vitale geloofsgemeenschap zijn waarin vooral de mensen belangrijk zijn. Kennen en gekend worden !
De Sint Servatiuskerk beschouwen we als de kern van onze geloofsgemeenschap.
Van onze overledenen nemen we binnen deze gemeenschap afscheid.

Mien Verkuijlen-Verkuijlen overleden

Onze medeparochiaan Mien Verkuijlen-Verkuijlen is overleden op vrijdag 3 november 2023. Zij mocht 90 jaar oud worden. Wij gedenken Mien in dankbaarheid en bidden om Gods troost voor haar kinderen, voor haar familie en voor allen die van haar hielden.
De uitvaartdienst is op vrijdag 10 november 2023 om 10.30 uur in de St Servatiuskerk. Aansluitend is de begrafenis op het parochiekerkhof van Dinther.

Toon van Grinsven overleden

Onze medeparochiaan en vrijwilliger Toon van Grinsven is overleden op donderdag 2 november.
Hij mocht 79 jaar oud worden.
Wij gedenken Toon in dankbaarheid en bidden om Gods troost voor zijn vrouw, voor zijn familie en voor allen die van hem hielden.

Riek Pijnenburg-Habraken overleden

Onze medeparochiaan Riek Pijnenburg-Habraken is overleden op vrijdag 27 oktober 2023. Wij gedenken Riek in dankbaarheid en bidden om Gods troost voor haar man, voor haar familie en voor allen die van haar hielden.

Annie van Zutphen-Sigmans overleden

Onze medeparochiaan Annie van Zutphen-Sigmans is overleden op maandag 16 oktober 2023. Zij mocht 88 jaar oud worden. Wij gedenken haar in dankbaarheid en bidden om Gods troost voor haar familie en voor allen die van haar hielden.

Tiny Oldenbeste-Verkuijlen overleden

Onze medeparochiaan Tiny Oldenbeste-Verkuijlen is overleden op zaterdag 14 oktober 2023. Zij mocht 89 jaar oud worden. Wij gedenken haar in dankbaarheid en bidden om Gods troost voor haar familie en voor allen die van haar hielden..

An van Beekveld-van den Bosch overleden

Wij ontvingen het droevige bericht dat An van Beekveld-van den Bosch is overleden op woensdag 11 oktober 2023. Zij mocht 97 jaar oud worden.
Wij gedenken An in dankbaarheid en bidden om Gods troost voor haar kinderen, voor haar familie en voor allen die van haar hielden.
De uitvaartdienst is op dinsdag 17 oktober 2023 om 10.30 uur in de St Servatiuskerk.
Aansluitend is de begrafenis op het parochiekerkhof van Dinther.

An van der Pas-Boeijen overleden

Onze medeparochiaan An van der Pas-Boeijen is overleden op donderdag 5 oktober 2023. Zij mocht 95 jaar oud worden. Wij gedenken An in dankbaarheid en bidden om Gods troost voor haar familie en voor allen die van haar hielden.

Mien Marinus-de Visser overleden

Onze medeparochiaan Mien Marinus-de Visser is overleden op woensdag 4 oktober 2023. Zij mocht 76 jaar oud worden. Wij gedenken Mien in dankbaarheid en bidden om Gods troost voor haar familie en voor allen die van haar hielden.

Willemien Barten-van Duijnhoven overleden

Onze medeparochiaan Willemien Barten-van Duijnhoven is overleden op woensdag 4 oktober 2023. Zij mocht 90 jaar oud worden. Wij gedenken Willemien in dankbaarheid en bidden om Gods troost voor haar familie en voor allen die van haar hielden.