Koren in Loosbroek

Gemengd koor Servanto

Dit koor zingt op de vierde zondag van de maand tijdens de Woord- en Communieviering.
Het koor staat onder leiding van Lieke Beirnaert met aan de piano Huub Sperber en het repeteert iedere woensdagavond in de kerk.
Voorzitter is Thea Smits, secretaresse is Toos van Boxmeer.
Het repertoire bestaat uit meerstemmige liederen in het Nederlands en vreemde talen.

Kerkkoor (Dameskoor)

Dit koor zingt op de eerste, derde en vijfde zondag van de maand.
Het staat onder leiding van Carla Bons en repeteert iedere maandagochtend in de kerk. Op de derde zondag bespeelt John Blummel het orgel; op de andere zondagen Dan Loredan.
Voorzitster is Joke Roefs.
Het repertoire bestaat uit de vaste gezangen van de liturgie, wisselende gezangen in het Latijn en andere vreemde talen en samenzang.

Gemengd koor Simul Canto

Dit koor zingt op de tweede zondag van de maand.
Het staat onder leiding van Carla Bons met Dan Loredan op het orgel. Simul Canto repeteert iedere woensdag vroeg in de avond in de kerk.
Voorzitster is Hanita Bosch, secretaresse is Corry van Lanen.