Huwelijk

De verbondenheid van twee mensen en de liefde tussen hen hebben met God van doen. Daarbij kunnen een vrouw en een man kiezen voor een kerkelijk huwelijk. Zij vragen dan Gods zegen over hun relatie. De kerk beschouwt het huwelijk als heilig. In hun ja-woord drukken man en vrouw hun dankbaarheid uit voor het geschenk van hun liefde voor elkaar. Vanuit die liefde beloven zij er altijd voor elkaar te zijn, in goede en kwade dagen.

Als je in een van de locaties van onze parochie een kerkelijk huwelijk wilt sluiten, download dan onderstaand formulier, vul dat in en stuur het naar het parochiesecretariaat.

Ons parochiecentrum DE ROTS is door de gemeente St. Michielsgestel  aangewezen als trouwlocatie, waar een burgerlijk huwelijk kan worden gesloten. Voor meer informatie neem je contact op met het parochiesecretariaat.