Begraafplaatsen Heeswijk-Dinther

R.K. Kerkhof Dinther

Sint Servatiusstraat 1 5473 GA, Dinther

Aan de voet van de Sint Servatiuskerk blijven onze overledenen letterlijk en vooral figuurlijk in ons midden. Het kerkhof is overdag in principe altijd toegankelijk.

Het beheer van dit kerkhof is in handen van de kerkhofcommissie Dinther ( informatie Jo van Hemmen). De kerkhofcommissie regelt alle administratieve- en onderhoudszaken. Het onderhoud wordt uitgevoerd door de vrijwilligers van de onderhoudsgroep Dinther.

Alle kerkhoven van onze parochie hebben een gemeenschappelijk reglement.

R.K. Kerkhof Heeswijk

Hoofdstraat 80 5473 AS Heeswijk

Dit kerkhof ligt achter de voormalige H. Willibrorduskerk. Het kerkhof is overdag altijd toegankelijk. Het beheer van dit kerkhof is in handen van de kerkhofcommissie Heeswijk. Zij regelen alle administratieve- en onderhoudszaken ( informatie Dirk van Esch). Het onderhoud wordt uitgevoerd door de vrijwilligers van de onderhoudsgroep Heeswijk.