Koor

De geloofsgemeenschap Berlicum/Middelrode beschikt over een gemengd koor “Sint Petrus”. Het heeft een veelzijdig repertoire met Latijnse missen, liederen uit Gezangen voor Liturgie die worden aangevuld met mooie meerstemmige liederen uit hun eigen repertoire. Het koor ondersteunt de eucharistie-vieringen, de woord- en gebedsvieringen op zon – en feestdagen. Ook bij uitvaarten en andere bijzondere kerkelijke vieringen zijn we aanwezig.

Het Sint Petruskoor heeft sinds haar oprichting in 1967 steeds met hun gezang de vele vieringen tot een bijzondere muzikale beleving laten zijn.

Het Gemengd Koor Berlicum repeteert elke donderdagavond van 19.30 tot 21.30 uur in het parochiecentrum “de Rots” . Dit alles onder leiding van dirigent  Vincent J. Las en ondersteund door organist Willem Hörmann.