Geloofsgemeenschap Heeswijk-Dinther

De R.K. Geloofsgemeenschap Heeswijk-Dinther is ontstaan op 1 januari 2022 door het samengaan van de locaties Dinther en Heeswijk. Wij willen een vitale geloofsgemeenschap zijn waarin vooral de mensen belangrijk zijn. Kennen en gekend worden !
De Sint Servatiuskerk beschouwen we als de kern van onze geloofsgemeenschap.
Van onze overledenen nemen we binnen deze gemeenschap afscheid.

Hans Offermans overleden

Wij ontvingen het droevige bericht dat Hans Offermans is overleden op dinsdag 16 april 2024.
Hij mocht 74 jaar oud worden.
Wij gedenken hem in dankbaarheid en bidden om Gods troost voor zijn familie en voor allen die van hem hielden.
De uitvaartdienst is op dinsdag 23 april 2024 om 10.30 uur in de St Servatiuskerk. Aansluitend is de begrafenis op het parochiekerkhof van Dinther.

Ad Pennings overleden

Wij ontvingen het droevige bericht dat onze medeparochiaan
Ad Pennings is overleden op 9 april 2024.
Hij mocht 74 jaar oud worden.
De begrafenis is op dinsdag 16 april 2024 op het parochiekerkhof naast de St Servatiuskerk.

Martien Verbakel overleden

Wij ontvingen het droevige bericht dat onze medeparochiaan
Martien Verbakel is overleden op woensdag 3 april 2024.
Hij mocht 91 jaar oud worden.
De uitvaartdienst is op donderdag 11 april 2024 om 10.30 uur in de St Servatiuskerk. Aansluitend is de begrafenis op het parochiekerkhof van Dinther.

Jo van Creij-Cleerdin overleden

Onze medeparochiaan Jo van Creij-Cleerdin is overleden op 7 februari 2024.
Zij mocht 91 jaar oud worden.
Wij gedenken haar in dankbaarheid en bidden om Gods troost voor haar familie en voor allen die van haar hielden.
Begrafenis op het parochiekerkhof van Heeswijk.

Leo Voets overleden

Wij ontvingen het droevige bericht dat onze medeparochiaan
Leo Voets is overleden op 27 januari 2024.
Hij mocht 85 jaar oud worden.
De begrafenis is op 31 januari 2024 om 12.30 uur op het parochiekerkhof van Dinther naast de St Servatiuskerk.

Diny Timmermans-Jansen overleden

Diny Timmermans-Jansen is overleden op 19 januari 2024.
Zij mocht 83 jaar oud worden.
De uitvaartdienst is op vrijdag 26 januari 2024 om 13.00 uur in de St Servatiuskerk. Daarna is de begrafenis op natuurbegraafplaats Maashorst te Schaijk.