Geschenk voor werkgroep Lichtpunt HDL

Vrijdagmiddag 19 april. Blij verrast waren de vertegenwoordigers van de werkgroep Lichtpunt met de check van € 1.000,- die voor Lichtpunt HDL is aangevraagd namens  het RABOBANK COOPERATIEFONDS Oss Bernheze.

Dit bedrag komt op het rekeningnummer van Lichtpunt te staan inzake diaconie parochie Heilige Augustinus.

In de voorbereidingen werd de werkgroep benaderd door Casper Hoenderdos, een lid van de ledenraad van de Rabobank. Er werd daarbij gesproken over Lichtpunt en de vele werkzaamheden voor mensen die het minder hebben.

Bijzonder was dat er nog 3 leden meer van de ledenraad deze aanvraag voor Lichtpunt HDL wilden indienen. Casper gaf ook aan dat Lichtpunt HDL een gerespecteerde werkgroep is die overal wordt benoemd. Daarom is het goed dat er contacten zijn met Schuldhulpmaatje en Ons Welzijn zodat er hulp gegeven kan worden aan mensen die het niet meer zelf kunnen redden.( Enkele van de werken van Barmhartigheid.). Problemen die opgelost worden maar ook leuke dingen voor de mensen organiseren.

De werkgroep Lichtpunt HDL is dankbaar en blij dat ze mensen die het minder hebben zo kunnen helpen met steun van Lichtcirkel, winkels en giften van mensen, bedrijven en Rabobank Oss Bernheze.